کلم قرمز سرشار از ویتامین C و آهن است که آن را به یک انتخاب فوق العاده سالم تبدیل می کند

کلم قرمز: کلم قرمز سرشار از ویتامین C و آهن است که آن را به یک انتخاب فوق العاده سالم تبدیل می کند. هنگامی که شما در حال مبارزه با سرماخوردگی هستید، زمانی که می توانید کمی کلم ترشی کنید، چه کسی به بسته های ویتامین C نیاز دارد و منظورم همین رنگ است. بنفش تیره به هر ظرفی چشم نوازی می دهد و آن را به یک پیروزی کلی تبدیل می کند. همه ما می دانیم که یک رژیم غذایی متعادل با رنگ های متنوع شروع می شود. امروزه فروش کلم پیچ صادراتی جهت تهیه ی ترشی رونق بسیاری گرفته است.

مواد لازم برای ترشی کلم قرمز

سرکه: از هر سرکه ای می توان برای ترشی استفاده کرد، پس انتخاب کنید. رایج ترین آن سرکه سفید مقطر است، گزینه ای عالی که ممکن است قبلاً در انبار خود داشته باشید. با سبزیجات رنگ روشن‌تر، باید نگران تأثیر سرکه بر روی رنگ باشید، اما از آنجایی که کلم قرمز تیره و پر رنگ است، باید نور سبز آن را با مقداری سیب یا سرکه قرمز چاشنی کنید. سرکه برنج هم یک گزینه خوشمزه است. به خاطر داشته باشید، انواع مختلف سرکه طعم های متفاوتی دارند. به عنوان مثال، سفید مقطر تیز و اسیدی خواهد بود در حالی که سرکه سیب در سمت ملایم تر است.

ادویه ها: آن را با مخلوط سریع ادویه ها به پایان برسانید. من از شکر، سیر، نمک و فلفل استفاده می کنم، اما با خیال راحت سبزی یا ادویه های خشک مورد علاقه خود را بریزید. شکر کمی طعم شیرین و کره ای به کلم اضافه می کند که باعث سیری جوانه های چشایی شما می شود. دانه های خردل یا تکه های فلفل قرمز نیز گزینه های خوبی برای طعمی منحصر به فرد و به یاد ماندنی هستند.

دستورالعمل تهیه ی ترشی کلم

دستورالعمل تهیه ی ترشی کلم

در اولین مرحله لازم است تا کلم را به قطعات دلخواه و مورد نظر خود برش بدهید. آن را با آب نمک مخلوط کنید، ترکیبی از سرکه، آب، شکر، سیر، نمک و فلفل، فروش سیر سیاه جهت تهیه ی ترشی انجام می شود. اینجاست که آزادی خلاقانه شما به وجود می آید. ترکیبی از ادویه جات خود را اضافه کنید، سرکه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را مطابق با نسبت های ارائه شده تغییر دهید.

همچنین بخوانید:  دوری از مشکلات مالی را مدیون خیار شور هستم

بگذارید حداقل ۲ ساعت بماند. ما این را تخمیر نمی ‌کنیم، بلکه آن را در یخچال قرار می ‌دهیم، جایی که طعم‌ ها ادامه پیدا می ‌کنند و در کلم خیس می‌ شوند. این گونه است که طعم ادویه‌ هایی را که انتخاب می ‌کنید به نمایش می‌ گذارید و واقعاً آن را برای خود می‌ سازید.

نکات مهم جهت جهت نگهداری ترشی کلم

نکات مهم جهت جهت نگهداری ترشی کلم

اگر می خواهید برای دستور العمل های بعدی آن را در یخچال نگهداری کنید، نوعی شیشه با درب می خواهید. یک شیشه شیشه ای بهینه است زیرا کمتر متخلخل است. شیشه های پلاستیکی زمانی که سرکه برای مدتی در آن نشسته باشد، می توانند طعمی متفاوت داشته باشند. شما می توانید با توجه به قیمت خیار سبز گلخانه ای، آن را به ترکیبات ترشی خود اضافه کنید.

مواد اولیه باعث کاهش ماندگاری شما می شود. به عنوان مثال، سیر خام، اگرچه یک نسخه خوشمزه است، اما تضمین می کند که محصول نهایی شما بیش از ۲-۳ هفته دوام نخواهد آورد. سعی کنید آن را در وسط یخچال نگهداری کنید، زیرا نگهداری آن در قسمت پشتی خطر یخ زدگی را به همراه دارد و نگهداری در درب ها می تواند ماندگاری آن را کاهش دهد.