بهترین کرم پودر های فاقد چربی
بهترین کرم پودر های فاقد چربی
کرم پودر برای پوشاندن عیوب صورت از جمله جوش، جای جوش و لک به کار می رود. اما در برخی مواقع با استفاده از کرم پودر یک مشکل جدید نیز به دیگر مشکلات پوستی اضافه می شود

کرم پودر برای پوشاندن عیوب صورت از جمله جوش، جای جوش و لک به کار می رود. اما در برخی مواقع با استفاده از کرم پودر یک مشکل جدید نیز به دیگر مشکلات پوستی اضافه می شود. مطمئناً شما نیز افرادی را دیده اید که کرم پودرشان در قسمتی از پوست جمع شده یا در اصطلاح ماسیده است!

علاوه بر آن پوست برخی از افراد پس از استفاده از کرم پودر براق و غیر طبیعی جلوه می کند. تمامی این مشکلات به دلیل انتخاب کرم پودر نامناسب و چرب رخ می دهد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین کرم پودر های فاقد چربی را معرفی کنیم. با تهیه این محصولات می توانید با پوستی صاف و یکدست در محیط کار یا میهمانی های مختلف حاضر شوید.

بهترین کرم پودر های فاقد چربی

معرفی بهترین کرم پودر فاقد چربی ایرانی

با توجه به افزایش قیمت کرم پودر فاقد چرب مارک خوب بسیاری از افراد به خرید کرم پودر فیک و ارزان قیمت روی آورده اند. اما با وجود برندهای معتبر و شناخته شده ایرانی نیازی به استفاده از محصولات فیک و تقلبی نخواهید داشت.

در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی الانزا انواع کرم پودر ایرانی در رنج قیمتی مختلف وجود دارد. در کنار آن کرم پودرهای مارک خوب خارجی نیز عرضه می شوند که می توانید با توجه به بودجه خود هر یک از این محصولات را انتخاب کنید.

در ادامه ابتدا به معرفی بهترین کرم پودرهای ایرانی می پردازیم و سپس محبوب ترین کرم پودرهای خارجی را معرفی می کنیم.

کرم پودر تیوپی آلیس مدل Perfectionist’s

اگر قصد خرید بهترین کرم پودر فاقد چربی ایرانی را دارید، کرم پودر تیوپی آلیس مدل Perfectionist’s انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

این محصول در حجم ۳۵ میلی لیتر و در چند تناژ رنگی مختلف تولید می شود. بنابراین شما می توانید با توجه به رنگ پوست خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

کرم پودر تیوپی آلیس به این دلیل به عنوان بهترین مارک کرم پودر فاقد چربی ایرانی شناخته می شود که به خوبی تمامی عیوب پوستی را می پوشاند و پوست صورت را کاملاً صاف و یکدست می کند.

این کرم پودر باعث آسیب رسیدن به پوست شما نمی شود؛ چرا که حاوی ویتامین E و دارای SPF 15 است. با وجود این ویژگی ها با استفاده از کرم پودر آلیس از پوست حساس صورتتان در برابر اشعه های مضر و رادیکال های آزاد نیز محافظت می شود.

کرم پودر ایفسن مدل Full Coverage

بسیاری از خانم ها کرم پودر ایفسن مدل Full Coverage را به عنوان بهترین کرم پودر فاقد چربی ایرانی معرفی می کنند. شاید مهمترین دلیل رضایت مصرف کنندگان از کرم پودر فاقد چربی ایفسن قدرت پوشانندگی بسیار بالای این محصول باشد.

با استفاده از کرم پودر ایفسن می توانید تمامی عیوب پوستی را بپوشانید و با پوستی کاملاً صاف و یکدست در میهمانی های مختلف حضور پیدا کنید. این کرم پودر در ۸ رنگ مختلف عرضه می شود تا هر فرد مطابق رنگ پوست خود بتواند رنگ مناسبی را انتخاب کند.

کرم پودر فاقد چرب مارک خوب ایفسن حاوی سیلیکا، مواد معدنی و ویتامین B است که باعث کنترل ترشح چربی پوست، جلوگیری از براقیت صورت، جوان کنندگی، ضد پیری و حفظ رطوبت و شادابی پوست می شوند.

کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup

بهترین مارک کرم پودر فاقد چربی ایرانی، کرم پودر مارک مای سری Black Diamond است. این محصول فاقد چربی برای پوست چرب، مختلط و مستعد آکنه مناسب بوده و پوشش کاملاً طبیعی و مخملی دارد.

همچنین بخوانید:  بیماری های روانی شگفت انگیز!

این محصول دارای SPF 15 است و از پوست در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می کند. همچنین با استفاده از کرم پودر فاقد چرب مارک خوب مای، چربی سطح پوست تنظیم شده و به این صورت از براقیت پوست و جوش های پوستی جلوگیری می شود.

معرفی بهترین کرم پودر فاقد چربی خارجی

با وجود قیمت بالاتر کرم پودرهای خارجی اکثر افراد استفاده از این محصولات را ترجیح می دهند. به همین دلیل در ادامه به معرفی بهترین کرم پودر فاقد چربی خارجی می پردازیم.

کرم پودر فاقد چربی فلورمار

به عنوان بهترین کرم پودر فاقد چربی خارجی قصد داریم کرم پودر فلورمار را معرفی کنیم. کرم پودر فلورمار در ۶ رنگ مختلف تولید شده و مناسب پوست های چرب و مختلط است.

این کرم پودر پوشش دهی بسیار مناسبی دارد و به دلیل استفاده از ویتامین E باعث افزایش شادابی و طراوت پوست صورت می شود. کرم پودر فلورمار بافت نرم و سبکی که دارد و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود باعث ایجاد جوش صورت نمی شود.

کرم پودر پمپی مات اکستریم نوت

اگر به دنبال بهترین مارک کرم پودر فاقد چربی خارجی می گردید پیشنهاد می کنیم حتماً کرم پودر پمپی مات اکستریم نوت را امتحان کنید.

خوشبختانه مدتی است که شرکت آریان کیمیا تک نمایندگی انحصاری پخش و تولید محصولات برند بین المللی نوت را در ایران عهده دار شده است. بنابراین می توانید کرم پودر اصل نوت را در ایران خریداری کرده و بدون نگرانی از آسیب رسیدن به پوستتان از آن استفاده کنید.

در فرمولاسیون کرم پودر اکستریم نوت از موادی مانند ویتامین A، B و F، عصاره اسپیره و روغن سدر استفاده شده که باعث جلوگیری از حساسیت های پوستی، جوش و قرمزی پوست می شوند.

این محصول بافتی نرم و سبک دارد و باعث انسداد منافذ پوست، ایجاد آکنه و جوش های سر سیاه نمی شود. همچنین با وجود SPF 15 کرم پودر اکستریم نوت از پوست حساس صورت در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می شود.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین کرم پودر فاقد چربی ایرانی و خارجی پرداختیم و برخی از این محصولات را معرفی کردیم. برای مثال از بهترین کرم پودرهای بدون چربی ایرانی می توان به کرم پودر تیوپی آلیس، ایفسن و مای اشاره کرد.

همچنین کرم پودر فاقد چربی برند فلورمار و استریوم نوت جزو بهترین کرم پودرهای خارجی قابل دسترس هستند.

وجه تشابه بهترین کرم پودر های فاقد چربی در پوشش مناسب این محصولات و استفاده از مواد موثره پوست مانند ویتامین E است. در کنار این موارد محافظت از پوست در برابر نور مضر خورشید نیز یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب کرم پودر است که باید به آن توجه داشته باشید.

معمولاً اکثر کرم پودرهای باکیفیت دارای SPF 15 هستند و از نفوذ اشعه UVA و UVB به درون پوست جلوگیری می کنند.

در انتها توصیه می کنیم برای خرید کرم پودر و دیگر انواع لوازم آرایشی به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و این محصولات را با ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.