به تعویق انداختن کارها نه تنها فایده ای ندارد بلکه احتمال موفقیت شما را پایین می آورد. افراد موفق این موضوع را به خوبی میدانند و هیچوقت بین تصمیمگیری و عمل خود فاصله نمی اندازند

به تعویق انداختن کارها نه تنها فایده ای ندارد بلکه احتمال موفقیت شما را پایین می آورد. افراد موفق این موضوع را به خوبی میدانند و هیچوقت بین تصمیمگیری و عمل خود فاصله نمی اندازند. این کار به آن ها کمک میکند که همیشه در مسیر پیشرفت باشند. من کسب و کار خود را به جدیت در تجارت آغاز کرده و ثروتمند شدم.

ایزوگام غرب تهران

ایزوگام غرب تهران

همه ما می دانیم که ایزوگام غرب تهران دارای مشخصاتی است که به عنوان یک عایق صدا و سرما عمل می کند که مهم ترین کاربرد آن، پوشش برای بام ساختمان است.

ایزوگام در محل های مختلف دیگری مانند ساخت پل، لوله های آب و گاز، استخر و سرویس های بهداشتی برای ایزولاسیون و جلوگیری از نفوذ آب و باران نیز کاربرد دارد.

با توجه به بازاری که ایزوگام دارد، می توان خرید آن را در غرب تهران نجام داد.

زیرا به دلیل تولید در حجم انبوه و عمده این محصول در کارخانجات تولید ایزوگام، می توان آن را از کارخانه های معتبر یا از نمایندگی ها در غرب تهران به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری کرد.

برای خرید ایزوگام باید به نکات زیادی توجه کرد که یکی از این نکات کیفیت ایزوگام است و هرچه وزن ایزوگام و ضخامت آن بیشتر باشد از کیفیت بالایی برخوردار است.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید ایزوگام باید به آن توجه داشت آب و هوای منطقه است که ایزوگام در آن نصب می شود و باید متناسب با منطقه جغرافیایی آن را انتخاب کرد.

ایزوگام قارتال بام 

ایزوگام قارتال بام

قیمت ایزوگام قارتال بام جهت خرید و فروش آن بستگی به ضخامت آن و متراژ رول دارد.

البته بعضی از افراد این ایزوگام را از دفاتر فروش، بعضی دیگر به طور مستقیم از درب کارخانه خریداری می ‌کنند که قیمت تمام شده برای هر کدام متفاوت است

همچنین بخوانید:  انجیر فقر را از زندگی ام بیرون کرد

برای استفاده های جزئی، مراجعه به کارخانه های تولیدی مقرون به صرفه نیست اما این کار برای کسانی که شغل نصب ایزوگام را دارند، کار درستی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این کالا می توانید جهت ارتباط با مشاوران شرکت با شماره های پین شده در همین صفحه تماس بگیرید.

ایزوگام گستر بام

ایزوگام گستر بام

از مشخصات ایزوگام گستر بام در وهله‌ی اول می توان به انعطاف پذیری قابل توجه آن اشاره داشت به گونه ای که درست است ضخامت خوبی داشته ولی همواره انعطاف‌پذیری آن هم به خاطر مواد اولیه مناسب پابرجا است.

سطوح این ایزوگام با فویل آلومینیومی مخصوص پوشانده شده است که در برابر بارندگی و نور خورشید توانسته کیفیت خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کند.

ایزوگام به عنوان بهترین عایق رطوبتی در برابر باران و آب محسوب می‌شود به همین خاطر از آن برای عایق بندی سطح بام و سرویس بهداشتی و همچنین حمام استفاده می شود.

برند گستر بام دارای استاندارد ملی بوده و قیر به کار رفته در تولید آن از نوع پلیمری می باشد به همین خاطر وزن مناسبی هم دارند.