قیمت شیره خرما سنتی اصل
قیمت شیره خرما سنتی اصل
کشور عزیزمان ایران بهترین تولید کننده شیره خرما اصل و ارگانیک می باشد سالانه چندین تن از این محصول به کشور هایی چون ترکیه و قطر، صادر می شود.

کشور عزیزمان ایران بهترین تولید کننده شیره خرما اصل و ارگانیک می باشد سالانه چندین تن از این محصول به کشور هایی چون ترکیه و قطر، صادر می شود. در کشور های نام برده از شیره خرما در وعده صبحانه که باعث فعال شدن سلول های عصبی ودرمان رماتیسم می شود استفاده می کنند همچنین در کشور ترکیه از شیر خرما به جای شکر در پخت حلوا، شیرینی، کیک خیس و انواع غذا های خود استفاده می کنند صادرات شیره خرما باید اصولی و از قوانین خاصی برخوردار باشد.

قیمت شیره خرما سنتی اصل

بهتر است بدانید که قیمت شیره خرما تولید شده در مجموعه ما بسیار مقرون به صرفه می باشد و مجموعه ما فروش شیره خرما ۱۰۰ گرمی برای عزیزانی که می خواهند این محصول را در گرم پایین و برای تست خریداری کند در نظر دارد در صورتی که به هر دلیلی مورد پسندتان نبود ضرری نکرده باشد اما با به شما این مژده را خواهد داد که با خرید این محصول از مجموعه ما مشتری همیشگی ما خواهید شد شیره خرما که اصل باشد طعم لذیذ و خوشمزه ای دارد رنگ آن شفاف بوده و شما می تو انید در آب و شیر و انواع غذاهای تان از آن استفاده کنید و به خواص های آن پی ببرید.

شیره خرما طبیعی

می دانیم که انواع شیره ها به صورت سنتی و صنعتی در داخل کشور تهیه می شوند که شیره خرما به صورت طبیعی از جمله محصولاتی است که به روش سنتی و به طور مستقیم توسط باغداران در مدت زمان کوتاهی پس از استحصال آن صورت می‌گیرد و نحوه تهیه آن به این صورت است که خرما در داخل دیگ های بزرگ سرباز ریخته و درست به اندازه وزن آن آب اضافه می کنند.

در مرحله بعد این مخلوط را حرارت میدهند تا شیره در آب حل گردد و وقتی به غلظت مورد نظر رسید آن را از صافی های مخصوصی عبور داده و در ظرف های پلاستیکی یا فلزی می ریزند که این  فرایند را روش گرم می نامند.

در عین حال تولید شیره خرما مانند شیره انگور سفید به صورت  سرد نیز  تهیه شده که شامل مراحل زیر می باشد.

همچنین بخوانید:  عاشق رب انار پولساز شدم

شیره خرما طبیعی

در مرحله اول تهیه شیره خرما اصل روش خرما را در حوضچه های مخصوصی که یک تا یک و نیم متر از از سطح زمین بلندتر است میریزند.

پس از مدتی به دلیل نیرویی که وزن خرما ها به دلیل اختلاف ارتفاع به یکدیگر وارد می سازند و فشار حاصل از آن از سوراخی که در انتهای حوضچه تعبیه شده شیره خارج می شود و به ظرف های مخصوصی هدایت می گردد.

البته بدیهی است که در این شیوه های تولید معمولاً اصول بهداشتی در تولید و بسته بندی رعایت نشده و علاوه بر بازدهی پایین و عدم بهره وری مناسب دارای املاح معدنی غیر مفید برای بدن، غلظت پایین و رنگی نامناسب خواهد بود.

شیره خرما سنتی

از قدیم تا به امروز شیره خرما سنتی در بین مردم مرسوم بوده است.

در روستا ها کشاورزان و دامداران به دلیل فعالیت زیاد روزانه از این شیره همراه با کره محلی برای تامین انرژی مود نیاز خود میل می کنند به دلیل تحرک بالا همه قند موجود در آن را در معده هضم می شود و سبب چاقی و دیگر مشکلات نمی شود.

امروزه برای افراد ورزشکار یا بدنساز هم مصرف آن توصیه می شود کربوهیدرات فراوانی دارد که از درد عضلات و ماهیچه ها جلوگیری می کند، افراد این محصول را یک وعده قبل از ورزش در رژیم غذایی خود قرار دهند.

شیره خرما سنتی

این محصول طبع گرمی دارد و برای تقویت قوای جنسی بسیار مفید است می توانید آن را با کمی آب ملایم تا چند ساعت ترکیب کنید و بعد در مخلوط کن یا بصورت دستی با شیر خرما سنتی ترکیب کرده و صبح ناشتا میل نمایید انرژی که به شما می دهد باعث می شود فعالیت های روزانه خود را بدون خستگی انجام دهید، از طرفی به دلیل کالری بالا باعث می شود تا موقع ناهار احساس گرسنگی نکنید و کمتر غذا های چرب میل کنید که این خود سبب کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل مورد نظر باشد.