قیمت خرید روفرشی کشدار طوسی ضد آب
قیمت خرید روفرشی کشدار طوسی ضد آب
برای کسانی که مدام در حال عوض کردن دکوراسیون داخل خانه هستند روفرشی کشدار گزینه مناسبی است زیرا قیمت آن نسبت به سایر فرشها ارزان تر است

برای کسانی که مدام در حال عوض کردن دکوراسیون داخل خانه هستند روفرشی کشدار گزینه مناسبی است زیرا قیمت آن نسبت به سایر فرشها ارزان تر است همچنین این  روفرشیها به دلیل ضد آب بودن برای آشپزخانه و مسافرت مناسب اند از دیگر فواید خوب این روفرشیها سبک بودن آن است که حمل و نقل را آسان تر کرده است.

این محصولات علاوه بر کارایی و فواید زیاد آن بسیار زیبا هستند و در طرحها و رنگهای مختلفی در کارخانه ها تولید و در بازارها عرضه می شوند کسانی که زیبایی روفرشی برایشان مهم است می توانند از طرحهای گل برجسته آن خریداری کنند تا در کنار استفاده از کیفیت و فواید آن از طرح زیبای آن نیز لذت ببرند.

قیمت خرید روفرشی کشدار طوسی ضد آب

به دلیل تقاضای زیاد روفرشی کشدار طوسی  در طرح ها و رنگ های گوناگون و فراوانی تولید و در بازار عرضه می شود که در بین این رنگها رنگ طوسی طرفداران بیشتری دارد این روفرشی ها به طور کلی در سه جنس مختلف تولید می شوند.

که عبارت اند از مخمل، ابریشم و پلی استر که روفرشی کشدار ایرانی تولید شده از جنس ابریشمی ضخامت کمتری نسبت به سایر جنسهای آن دارند و از آنجایی که نخ ابریشمی در آنها به کار رفته است زیبایی خاصی دارد و چون بافت آنها ریز است و به فرش شباهت دارد می توان آن را در پذیرایی پهن کرد اما ممکن است به دلیل ریز بودن بافتهایشان بیشتر لیز بخورند ازاین رو بهتر است از نوع کش دار آن استفاده نمود.

روفرشی کشدار ترک ضدآب

یکی از جدیدترین و مدرن ترین نمونه هایی که امروزه در محیط های مرطوبی مانند آشپزخانه هم مورد استفاده قرار می گیرد، روفرشی کشدار ترک ضدآب است. یکی از مزیت های بزرگ این نوع روفرشی آن است که می تواند مانع از نفوذ آب به داخل فرش شده و برای خانواده هایی که صاحب کودک هستند که آن ها ممکن است غذا و آب را روی فرش بریزند بسیار می تواند کاربردی باشد.

امروزه باتوجه به پیشرفت های زیادی که رد زندگی بشریت رخ داده است و با گسترش بستر اینرنتی، انجام معاملات گوناگونی در این محیط رواج یافته است.اما با وجود فواید بسیاری که این نوع خرید داشته است باید از معایب آن تیز گفته شود. تنها در این صورت خواهد بود که مشتریان می توانند سایت های معتبر و درجه یک را از سایت های متقلب و کلاه بردار تفکیک نمایند.

همچنین بخوانید:  تورهای توریستی پرطرفدار

روفرشی کشدار ترک ضدآب

در هنگام انتخاب و خرید روفرشی کشدار ضد آب نحوه ی ست شدن این نوع روفرشی به طوری است که با وجود کشدار بودن دور آن و همچنین با وجود دوعدد کش در زیر روفرشی ( در کمر روفرشی ) که دور تا دور فرش را احاطه کرده و باعث شده تا فرش کیپ بماند.

روفرشی کشدار ترک از نظر جنس می تواند به دوسته تقسیم شود: روفرشی کشدار نانو، روفرشی نانوی ابریشم و روفرشی کشدار شانل

نخ شانل یامخمل را به نوعی نخ پرزدار می گویند که در اثر گذاشتن طول کوتاه نخ پنبه بین دوهسته ی اصلی و چرخاندن آن، نخ شانل تولید می شود. این نوع نخ ظاهر متفاوت و خاصی داشته که بسیار متفاوت و نرم بوده. در تولید کردن روفرشی شانل نخ آن از جنس نخ پنبه بوده اما می توان از آکرلیک، رازیون و آلفین نیز استفاده کرد.

قیمت روفرشی کشدار

یکی از محصولاتی که به نسبت سایر محصولات روفرشی دارای قیمتهای ارزانتری می باشد، روفرشی کشدار ۶ متری است که در جنسهای مختلف و یا طرح و نگارهای متنوع تولید می شود.

این محصول طرفداران زیادی دارد و جزء پرفروش ترین محصولات لوازم خانگی به شمار می آید.

روفرشیهایی که از جنس ابریشم طراحی شده اند دارای بافت ظریفی می باشند که ظاهر آنها را تبدیل به فرش کرده و تشخیص آن به عنوان روفرشی کار سختی است.

این محصول دارای وزن بسیار سبک و جنس بسیار نازکی می باشد که امکان حمل و نقل و همچنین شستشوی آن را بسیار آسان کرده است.

قیمت روفرشی کشدار

در عین حال که قیمت روفرشی کشدار بسیار مناسب است این نوع روفرشی امکان لغزندگی کمتری نسبت به سایر مدلها دارد و کمترین میزان سر خوردن و جا به جا شدن بر روی فرش را دارند.

این محصولات از طرحها و نقشهای بسیار زیابیی برخوردار می باشند، ولی در مقابل مواد شوینده دوام خوبی ندارند و پس از چند بار شستشو ممکن است که کیفیت خود را از دست بدهند.

همانطور که می دانید نور آفتاب رنگ فرش را خراب می کند و باعث فرسودگی تدریجی فرش می شود و اگر از روفرشی استفاده کنید فرش طول عمر بیشتری خواهد داشت.

راه رفتن زیاد بر روی فرش سبب از هم گسیختگی بافت فرش به مرور زمان می شود و همچنین باعث سریعتر کثیف شدن فرش نیز می شود.