فروش بلوک فوم دار یزد
فروش بلوک فوم دار یزد
امروزه با توجه به کثرت ساخت و سازهای ساختمانی و راه اندازی پروژه های عمرانی متعدد و گسترش بافت شهری در اکثر مناطق نیاز به مصالح ساختمانی مختلف زیاد شده است و در این بین بلوک فوم دار در یزد با قیمتهای گوناگونی ارائه شده است که طرفداران بسیار زیادی را بدست آورده است

امروزه با توجه به کثرت ساخت و سازهای ساختمانی و راه اندازی پروژه های عمرانی متعدد و گسترش بافت شهری در اکثر مناطق نیاز به مصالح ساختمانی مختلف زیاد شده است و در این بین بلوک فوم دار در یزد با قیمتهای گوناگونی ارائه شده است که طرفداران بسیار زیادی را بدست آورده است و با توجه به خواص و ویژگیهای بسیار منحصر به فردی که دارد توانسته فروش بالایی در بازار بدست آورد.

یکی از معتبر ترین مراکز پخش و فروش انواع مصالح ساختمانی در کشور مجموعه آراد برندینگ می باشد که سالیان زیادی در این عرصه مشغول فعالیت بوده و به واسطه فروش محصولات با کیفیت رضایت مشتریان را توانسته است که بدست آورد.

فروش بلوک فوم دار یزد

قیمت این محصولات به اندازه و ابعاد ساخت و طراحی آن بر می گردد که این بلوکها معمولا برای تیغه بندی ساختمان ساخته می شوند و از آنها برای دیوارچینیهای بیرونی و درونی استفاده می شود و برای ایجاد دیوار بین دو اتاق و یا جدا کردن محوطه های مختلف درون خانه از این بلوکها استفاده می شود که ابعاد مختلفی دارند و یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین نمونه های این محصول بلوک فوم دار ۱۵ سانتی متری می باشد که در طول و ارتفاع ۲۹ سانتی متری تولید می شوند و تیغه های ۱۵ سانتی متری را به وجود می آورند.

فروش بلوک فوم دار

فروش بلوک فوم دار

در اکثر مصالح فروشیهای مناطق مختلف قیمت فروش بلوک فوم دار تقریبا مشابه بوده و نوسانات قیمت برای این کالا در بازار بسیار کم می باشد و آن مقدار از تفاوتهای موجود در قیمت بلوک فومدار به دلیل وجود افراد واسطه می باشد.

بلوک فوم دار توسط دستگاه هایی مخصوص ساخته شده و پس از قالب گیری در کوره هایی با درجه حرارت بالا قرار گرفته و پخته می شوند.

تولید این بلوکها بسیار سخت بوده و نیاز به مهارت خاصی دارد زیرا اگر تایم در کوره قرار گرفتن بلوک کم یا زیاد شود موجب تغیرات منفی در میزان کیفیت بلوک شده و رضایت مشتریان را از دست می دهد.

یکی از مهم ترین موارد سنگینی این بلوکها نسبت به بقیه مصالح می باشد و مهندسین باید آن را در نظر بگیرند تا ساختمان دچار ریزش نشده و موجب به بار آوردن خسارت نشود.

مورد بعدی این است که استفاده از بلوک سفالی مراحل بعدی کار را گاهی سخت تر می کند برای مثال ممکن است زمانی که بر روی این بلوکها کچ کاری می شود پس از مدتی گچها ترک بخورند آن هم به علت وجود آهک درون این بلوکها و همین موجب می شود تا مهندسین به اجبار مقدار گچکاری را ضخیم تر کار کنند تا شاید از ترک خوردن آن جلوگیری نمایند.

همچنین بخوانید:  مهرشهر برای زندگی , کردان برای آخر هفته

از طرفی استفاده از این بلوکها بسیار مقرون به صرفه بوده و نسبت به دیگر مصالح قیمت مناسب تری دارند و یکی از مصالح پر طرفدار بوده و اکثر معماران برای ساخت پروژه خود از آن استفاده می کنند.

همچنین با توجه به عایق بودن این بلوکهای فوم دار و جلوگیری آنها از اتلاف گرما موجب می شود تا افراد هزینه کمتری بابت انرژی پرداخت نمایند و ساختمان در زمستان به راحتی گرم شده و مدت زمان طولانی گرما داخل حفظ شود.

بلوک فوم دار یزد

بلوک فوم دار یزد

یکی از مناسب ترین مصالح ساختمانی که برای تیغه چینی مکانهای خاص مانند آزمایشگاه های شیمیایی و زیستی به کار برده می شود بلوک فوم دار یزد است که در اندازه های مختلفی در کارخانجات یزد تولید می شود و افراد و مجموعه های زیادی به دنبال تهیه این محصولات می باشند تا با استفاده از آنها محیط مناسبی را با میزان اتلاف انرژی مشخصی را آماده کنند.

گفته شد که برای این کار از بلوکهای ۱۵ در ۲۰ در ۲۵ سانتی متر استفاده می کنند که این بلوکها پس از ساخت ابعاد آنها از مقدار اسمی آنها کمتر بوده و ابعاد واقعی آنها در حدود یک الی دو سانتی متر از مقادیر گفته شده کمتر می باشد که این کوچک بودن با استفاده از ملات مناسب جبران می شود و متراژ دقیق دیوار را با استفاده از تعداد به کار رفته این بلوکها می توان بدست آورد.

در برخی از دیوارهای ضریب انتقال صوت و یا حرارت و برودت اهمیت دارد و برای حفظ شرایط خاص محیط باید از بلوکهای مخصوصی استفاده کرد که این بلوکها ضمن داشتن فوم عایق از ابعاد ۱۵ در ۲۰ در ۲۵ سانتی متری برخوردار می باشند تا عایق بندی قوی تری را در ریوار اجرا کنند و برای تیغه چینی یک متر مربع دیوار با استفاده از این بلوکها تعداد ۲۰ عدد از این بلوکها احتیاج می باشد.